Vuosittain palkitaan Euroopan kiinteistötoimialan parhaimmat brändit. Järjestys pohjautuu Euroopan laajimpaan brändiarvotutkimukseen, jonka tekee European Real Estate Brand Institute (REB-institute). Instituutti arvottaa yli 1 400 yritysbrändiä.

Vuosittain palkitaan Euroopan kiinteistötoimialan parhaimmat brändit. Järjestys pohjautuu Euroopan laajimpaan brändiarvotutkimukseen, jonka tekee European Real Estate Brand Institute (REB-institute). Instituutti arvottaa yli 1 400 yritysbrändiä erilaisiin alasektoreihin ja arvoluokkiin. Gaala järjestettiin tänä vuonna Saksassa.

Colliers EMEA palkittiin Eniten kasvanut asiakaskokemus -kategoriassa. Asiakaskokemusta on parannettu seuraavilla tavoilla:
- Lanseeramalla yhteiseurooppalaisen NPS tutkimuksen, joka mittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä.
- Luomalla luotettavan ja opastavan sisäisen viestinnän, jotta liiketoiminnat voivat neuvoa asiakkaita paremmin tarjoamalla enemmän palveluita ja antamalla parempaa lisäarvoa.
- Perustamalla europpalaisen CRM-järjestelmän, joka antaa oikeaa asiakastietoa.