Ovenia Isännöinti tarjoaa taloyhtiöiden käyttöön digitaaliset asukassivut.

Taloyhtiöiden asukassivuilta löytyy kaikki taloyhtiötä koskevat tiedot digitaalisesti sekä paljon ajankohtaista asiaa asumisesta sekä taloyhtiön hallitukselle että asukkaille.

- Taloyhtiöiden hallitukset käyttävät asukassivuja ahkerasti, mutta harmi kyllä suuri yleisö ei ole vielä löytänyt asukassivuja, kertoo Ovenia Isännöinnin asiakkuusjohtaja Anssi Aittasalmi.

Asukassivuilla voi hoitaa mm. asumiseen liittyviä asioita helposti juuri siihen ajankohtaan, kun se sinulle parhaiten sopii. Sähköisissä palveluissa voit tehdä vikailmoituksia suoraan oman taloyhtiön huollolle tai isännöitsijäyritykselle, sekä jättää palautetta Ovenialle ja tilata asiakirjoja.  

- Taloyhtiön osakkaiden ja asukkaiden kannattaisi tutustua sivuihin, sitä kautta he voisivat innostua taloyhtiön hoidosta ja hallituksen asioista. Sivuilla asioihin saa hyvän tuntuman, sillä kaikki data on koottuna yhteen paikkaan. Hallituksen jäsenet pääsevät mm. sähköiseen taloudenseurantajärjestelmä Fivaldiin ja digitaaliseen huoltokalenteriin, jatkaa Anssi.

Asukassivuilla on myös tietoa kiinteistötekniikasta sekä asumiseen liittyviä yleisiä ohjeita mm. turvallisuuteen, järjestykseen ja energiaan liittyen. Asukkaalle tärkeää on myös, että isännöitsijän, huoltoyhtiön, kiinteistösihteerin ja taloyhtiön hallituksen yhteystiedot löytyvät yhdestä kohtaa, eikä erillisiltä lapuilta, joita on jaettu postitse. Ottamalla asukassivut käyttöön edistät taloyhtiön viestintää, sen läpinäkyvyyttä ja yhteisöllisyyttä sekä siirrät taloyhtiösi digiaikaan.

Tutustu taloyhtiön asukassivuihin täältä

Voit testata asukassivuja kirjoittamalla asukassivujen hakusanakenttään: Teron Testitalo

 

CASE As Oy Aurinkolahden Kanavatorni: Isännöinnin sähköiset palvelut sujuvan palvelun takana

Ovenia Isännöinti on hoitanut As Oy Aurinkolahden Kanavantornin isännöintiä vuoden 2015 alusta.

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Pasi Lehtisen ja isännöitsijä Robert Slotten mukaan yhteistyö on sujunut mutkattomasti. Molemmat pitävät sähköistä yhteydenpitoa tärkeänä sujuvalle yhteistyölle.

Pasi Lehtisen mukaan yksi peruste Ovenian valinnalle kilpailutuksessa oli, että heillä tarjosivat kattavat ja nykyaikaiset sähköiset palvelut, joita osakkaat voivat helposti käyttää ajasta ja paikasta riippumatta. Ovenian sähköisestä palvelusta löytyvät kaikki taloyhtiön asiakirjat ajantasaisina.

- Ovenian sähköiset palvelut toimivat mainiosti, tosin sähköisen ilmoitustaulun toimintaa voisi vielä tehostaa, Lehtinen mainitsee.

Lue koko case täältä

Ota yhteyttä:

Anssi Aittasalmi
asiakkuusjohtaja, Ovenia Isännöinti
anssi.aittasalmi@ovenia.fi